selamat datang


lagi berapa hari 2009 akan pergi dan 2010 akan datang . pejam celik masa berlalu . hampir genap sudah setahun . macam cepat sangat pula . gua rasa tahun 2009 ni , tahun paling kejam .

tahun gua rasa macam nak bunuh diri . tahun gua banyak buat masalah . tahun gua berkrisis dengan keluarga gua . benci , 2009 tahun celaka . azam tahun 2009 gua tak capai lagi ! gua tak ingin nak capai azam tu lagi , sebab gua takut kalau azam tahun 2009 jadi badi tahun 2010 . gua tak nak ! gua dah penat dengan tahun 2009 . gua rasa macam haram , gua buat semua salah .

tahun 2010 , gua dah tak nak buat salah . mungkin , gua pun tak tahu . gua memang tiap tahun buat taik . tapi tahun 2010 gua tak nak buat taik macam tahun 2009 . menyusahkan ! gua dah tak nak dihina , dicaci , dipulai , diabai . gua nak yang baik-baik je . gua dah jadi senior ! gua kene bagi contoh yang baik , walaupon gua jahat . gua nak tahun 2010 datang dgn cepat , pergi dengan cepat .

tahun 2010 paling gua tunggu-tunggu , tahun akhir gua bersekolah . gua benci sekolah . sekolah macam haram , gua rasa macam duduk dalam kandang . lepas ni gua tak perlu dengar ibu gua berleter pagi-pagi sebab gua bangun lambat . gua tak perlu bagun pagi-pagi , gua penat . penat nak bangun pagi , sebab gua baru nak tidur dah kena pergi sekolah . gua nak bebas dari semua ni . cepat datang 2010 dan cepat pergi 2010 !

tahun 2010 juga gua nak belajar , gua dah SPM . dari form 1 sampai form 4 gua haram tak belajar . pergi sekolah macam pergi cari musuh . gua dah tak nak buat macam tu , gua nak belajar , gua nak masuk lim kok wing , tak pun uitm shah alam ! tapi bapak gua tak kasi , gua tak kesah . asalkan gua dapat masuk mana-mana tempat yang ada fashion design . harap-harap SPM tahun ni tak buat palat dengan gua .

tahun 2009 dah nak pergi , gua nak buang semua pahit-pahit kenangan tahun 2009 . gua nak amik manis-manis kenangan tahun 2009 bawa ke tahun 2010 . tahun 2010 gua tak nak sedih-sedih , gua nak gembira je . sebab tahun 2010 gua last pergi sekolah ! weyh 2010 , lu jangan buat taik dengan gua lak . gua merayu , bagi gua gembira setahun saja .

dunia sementara , mengejar masa itu pasti . selamat datang 2010 selamat pergi 2009 .
selamat tahun baru buat lu orang semua .

No comments:

Post a Comment