(!)

kau bukan orang asing dalam hidup aku, tapi kenapa tidak kau berterus terang saja? perlu ke kita hadap kehidupan sebegini? tolong la. jangan seksa aku macam ni. jangan biarkan aku hidup sendiri. apa kau tak rasa ke macam mana pedih hidup aku ini? kalau aku ada buat salah silap, kasi tahu la. bukan diam membisu. aku takkan tahu salah silap aku jika kau terus membisu. ada tahap aku boleh sabar, bila dah aku angkat kaki aku belaa, jangan ditanya kenapa. sejuk rasanya bila tiap malam berhujan. banyak dah benda aku simpan, tak tahu kat siapa nak diluahkan.

1 comment:

  1. takkan tak tahu salah sendiri? kalau dah tahu salah patut kan mintak maaf? lagi2 dengan mak bapak sendiri. takkan nak suruh diorg mintak maaf kat kau? derhh, kau dah besar,

    SPM dah lepas, masalah apa lagi kau ada? kesian betoll la banyak nye masalah hidup. hahaha. aku ada. tak msg aku punnnn? -.-

    ReplyDelete