selamat tinggal

orang akan kehilangan sesuatu yang sangat bermakna bagi diri dan hidupnya, bila kehilangan peluang dan hak jika gagal atau terputus di tengah jalan dalam mencapai suatu tingkatan dalam sekolah. aku pernah rasa nak buat benda ni.

bagi aku sekolah sungguh bosan. terlalu banyak aturan, macam ni salah macam tu salah. tapi aku berjaya juga hadapi semua to. aku seorang anak sekolah yang mengenang perjuangan dari awal tahun hingga usai sekolah di akhir tahun. dan sekarang tugas aku sudah selesai.

esok aku akan bangun dalam kehidupan baru. ecehceh. dan aku tidak tahu, untuk teman-teman, apakah kita akan berjumpa lagi? jika kita berjumpa lagi, kita akan tersenyum. jadi, untuk terakhir kalinya, aku kasi tahu bahawa aku sangat sayang teman-teman aku.

harap kita tetap bersilaturrahim di lain hari. oh ohhhhh, i'm feeling glad. i got sunshine in a bag yooo. the future is coming on bebeh. muahaha.

No comments:

Post a Comment